środa, 7 listopada 2012

GlossyBox Listopad

 I doczekałam się, przed chwilą dostałam nowy, listopadowy GlossyBox ! ;D



 Pudełko nie jest wypełnione po brzegi i jest bardzo lekkie, ale wydaje mi się, że zawartość jest mimo wszystko bardzo przyzwoita.


  Lista produktów:



 W pudełku są dwa pełnowartościowe produkty.

1. CASHMERE, utrwalająca baza pod cienie, 27 zł/ 7 g RECENZJA



 Jestem bardzo ciekawa czy jest w stanie dorównać mojej ulubionej bazie z ArtDeco (RECENZJA) ;). Sprawdzę ją już dzisiaj i myślę, że do dwóch tygodni podzielę się z wami moją opinią ;).

2. PIERRE RENE, Żel do skórek Good Bye Cuticles, 12,99 zł /11 ml RECENZJA


 Szczerze mówiąc nie używam produktów do skórek. Sama nie wiem dlaczego. Dlatego też bardzo chętnie wypróbuję ten produkt i może przekonam się do tego typu rzeczy i zacznę je stosować ;).

 Pozostałe trzy produkty to miniatury, które jednak nie są takie małe i tanie, jeśli porównamy je z oryginałami ;).

3. CHLOE, Woda perfumowana Chloe, flakonik 5 ml, jego cena wychodziłaby między 26 zł, a 38 zł w zależności, która wielkość flakonu weźmiemy za podstawę.


 Zapach piękny, po przetestowaniu jego trwałości może skusze się na pełnowymiarowy flakon ;).

4. CLINIQUE, Krem pod oczy All About Eyes, 5 ml, jest to 1/3 z pełnowymiarowego opakowaia, czyli jego wartość to około 55 zł ;).


 Już dawno temu chciałam wypróbować ten krem, a teraz mam okazję, więc bardzo się cieszę ;).

5. LIERAC, Luminescence Serum, 8 ml, czyli wartość około 65 zł.


 Chętnie wypróbuję, ale już teraz wiem, że raczej go nie kupię :P. A co to tubki, to chyba źle im się zgrzała... ;P

 Podsumowując ja jestem zadowolona z pudełka, chociaż jak zawsze mogłoby być troszkę lepsze, ale narzekać nie mogę, bo naprawdę z dużą chęcią wypróbuję wszystkie te rzeczy ;).

 Jeśli chodzi o wartość pudełka, to podliczając to wszystko powyżej wychodzi średnio około 192 zł ;). Wiadomo jednak, że nie ma co tak liczyć dosłownie tych miniatur, bo niektóre z nich można czasem dostać za darmo ;).

 Jakie są wasze wrażenia ? Zamawiacie też Glossy lub Shiny Boxy ? :)

 Jeżeli któraś z was jeszcze nie jest zarejestrowana, a chciałaby się zapisać na GlossyBox to zapraszam do rejestracji pod TYM linkiem. Dzięki temu zyskacie 100 GlossyDots, więc szybciej dostaniecie darmowe pudełko ;).

Pozdrawiam ! ;)

14 komentarzy:

  1. Krem pod oczy Clinique (o ile dobrze pamiętam) był w sierpniowym pudełku. Fajny, ale nie bez większych rewelacji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest dopiero moje drugie pudełko, więc nawet nie wiedziałam ;)

      Usuń
  2. Właśnie czekam na pudełeczko:)

    OdpowiedzUsuń
  3. hmm a ja wlasnie widzialam inne kosmetyki na innym blogu!
    Twoje pudeleczko fajne jest! Krem cliniqe od lat uzywam jest kapitalny!
    Pozdrawiam Ewa

    OdpowiedzUsuń
  4. Krem pod oczy z Clinique jest rewelacyjny! Będziesz z niego na pewno zadowolona!

    OdpowiedzUsuń
  5. aj znowu Chloe przeszło mi koło nosa :(:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapach bardzo ładny, więc żałuj ;P Aż mnie kusi, żeby kupić duży flakon ;)

      Usuń
  6. Wolałabym Twój kremik pod oczka:) Pozdrawiam ciepło.
    Za miesiąc będziemy się wymieniać nowymi wrażeniami. Może jakieś świąteczne niespodzianki będą:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie liczę na coś specjalnego na święta ;) Mam nadzieję, że się jakoś wykażą z tej okazji ;)

      Usuń

  7. Ech, a mnie się ten box w ogóle nie podoba:( Żel do skórek Pierre Rene to nie jest produkt luksusowy. Pracowałam kiedyś w fabryce kosmetyków i wiem, że jak coś z opakowaniem wyjdzie nie tak (nawet niewielki błąd) - wyrzuca się to odpadów, absolutnie nie trafia to do żadnego obiegu, ani nawet do rozdawania za darmo! Dlatego moim zdaniem boxowa ekipa brzydko się zachowała wkładając nam do pudełek serum w takiej tubce. Poza tym - druga wersja pudełka jest chyba jednak atrakcyjniejsza, a i tubki z serum prawidłowe (przejrzałam blogi ze zdjęciami zawartości).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt, Pierre Rene raczej ekskluzywny nie jest... Też na to zwróciłam uwagę :/ Tubką też się trochę zdzwiłam, ale widzę, że na facebooku już jest zagorzała dyskusja na temat tego serum, więc myślę, że glossy wypowie się jutro na ten temat i zobaczymy co będzie dalej :) Mimo to zawartość mi się podoba, głównie ze względu na krem pod oczy i perfumy ;) chętnie też przetestuję resztę ;) Ale zastanawiam się czy kontynuować subskrypcję, ale chyba poczekam do grudniowego pudełka i wtedy podejmę decyzję :)

      Usuń
  8. pudełko fajne jak się je dostaję za darmo- zresztą a co za darmo nie jest fajne :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, jakby było darmowe to jeszcze bardziej by mi się podobało :P Ale póki co muszę jeszcze trochę pozbierać na darmowe pudełko ;)

      Usuń
  9. Ja osobiście nie zamawiam i na razie nie mam zamiaru zamawiać glossy czy też shine boxa. ;) Może z czasem, zobaczymy jak będzie. ;)
    Co do tego jedwabiu, no cóż jak na razie nie narzekam, zobaczymy jak będzie później .
    + dodaje do obserwowanych.

    OdpowiedzUsuń