poniedziałek, 26 listopada 2012

Clinique - All About Eyes

 Kolejny kosmetyk z listopadowego GlossyBox, jeśli chcecie znać resztę produktów, zajrzyjcie TUTAJ.


 Tego kremu pewnie nikomu nie trzeba przedstawiać, ale dla tych, którzy nigdy nie mieli z nim styczności - od producenta:
Lekki krem pod oczy zmniejszający widoczność opuchnięć, cieni i drobnych linii. Kremowo-żelowa formuła sprawia, że makijaż oczu dłużej się utrzymuje. Do stosowania rano i wieczorem, pod oczy i na powieki. Przetestowany okulistycznie.

 W pudełku znalazł się słoiczek o pojemności 5 ml. Oryginalny produkt ma 15 ml i kosztuje 165 zł. 


 Co tu dużo mówić, w 100% zgadzam się z producentem. Krem jest bardzo lekki o takiej konsystencji jaką lubię, czyli własnie kremowo-żelowej, dzięki której świetnie nawilża i koi skórę. W znacznym stopniu zmniejsza widoczność cieni i opuchnięć pod oczami, które mam bardzo mocno widoczne i zawsze miałam problem z ich ukryciem. Teraz może jeszcze nie zniknęły, ale naprawdę są dużo mniejsze i łatwiejsze do ukrycia przez korektory itp. Jak jest ze zmarszczkami to szczerze mówiąc nie wiem, zmarszczek jeszcze nie posiadam, a na te mimiczne nie zwracam uwagi, bo chyba bym oszalała, gdybym miała się nimi przejmować ;P. Dzięki żelowej formule dużo fajniej trzyma się też podkład czy korektor pod oczami. Nie roluje się i nie wchodzi w zmarszczki. 
 Jest to najlepszy krem pod oczy jaki używałam. Cena może i trochę wysoka, ale krem jest tak wydajny, że myślę, że gdy te 165 zł rozłożymy na ilość miesięcy na które nam starczy to nie będzie aż tak źle, jak się wydaje. Ja tej próbki używam od kiedy dostałam Glossy, czyli od ponad dwóch tygodni. Fakt, używam go tylko na dzień, ale za każdym razem biorę go za dużo. Póki co w ogóle nie zauważyłam ubytku w kremie, więc myślę, że jeszcze trochę mi posłuży! Na pewno napiszę kiedy się skończy, sama jestem ciekawa na jak długo starczy ;).

 A jaki jest wasz ulubiony krem pod oczy ? Z czym macie największy problem w okolicach oczu ? Czy może jesteście tymi szczęściarami, które mają piękną i gładką skórę pod oczami, bez żadnych cieni czy opuchnięć ? ;)

 Pozdrawiam ! ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz