piątek, 11 października 2013

Powrót ;)

 Witajcie :)

 Kiedyś już miałam założonego bloga kosmetycznego, nawet o podobnej nazwie :). Nie pamiętam już z jakich przyczyn, ale usunęłam go :). Od kilku dni zastanawiałam się nad "powrotem" i tak też zrobiłam ;). Zaimportowałam posty ze starego bloga, niestety nie ma zdjęć, ale sama treść może wystarczy. Postaram się jak najszybciej napisać jakieś nowe recenzje, jednak myślę, że będzie to dopiero jakoś w przyszłym tygodniu. Do tego czasu postaram się ogarnąć jakoś wygląd bloga itp.

 Ogólnie to ten blog założyłam głównie dla siebie, żeby móc zapisywać co mi się podoba, a co nie. Mam jednak nadzieję, że skorzystają z niego także inni.

 Zapraszam do komentowania i proponowania kosmetyków do recenzji.

Pozdrawiam ! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz