poniedziałek, 14 października 2013

Anatomicals - You need a blooming shower - Your nose smells rose - Body cleanser

  Dzisiaj chciałabym napisać o żelu pod prysznic, który był w jednej z edycji GlossyBoxa, a dokładniej w marcu tego roku. Jak można się domyśleć chodzi o żel brytyjskiej marki Anatomicals.
 

  Na tubie jest napisane, że jest to zapach róży, jednak w rzeczywistości jest to zapach róży i jaśminu. Nigdy nie lubiłam kosmetyków o zapachu róży czy jaśminu. Dlatego też pamiętam moją reakcję na to, że w pudełku zobaczyłam akurat ten żel, którego chciałam najmniej ze wszystkich (było kilka wariantów pudełka - zamiast tego żelu były jeszcze jakieś inne kosmetyki, ale już nie do końca pamiętam co :)). Z drugiej strony już od dawna znałam Anatomicals, ale nigdy nie miałam okazji go testować, więc przełamałam się i spróbowałam go ;).
 
  Myślę, że nie ma sensu opisywać opakowania/tuby, w którym znajduje się żel, ponieważ to nie jest jego standardowe opakowanie, a tylko "miniatura" dla GlossyBox. 
 
  Konsystencja
Jak dla mnie jest troszkę galaretowata, ale mi osobiście to nie przeszkadza :).
 
  Piana
Praktycznie nie istnieje.
 
  Zapach
Pomimo tego, że nie lubię tego typu zapachów to ten mi się podoba, nie wiem jak  to się stało, ale naprawdę go lubię ;). Jest typowo różany, ale przyjemny i świeży. Zapach pozostaje na skórze jeszcze jakiś czas po prysznicu, więc można się nim nacieszyć nieco dłużej ;).

  Wydajność
Wydaje mi się mało wydajny przez swoja konsystencję, która mi jakoś "ucieka" podczas prysznica. Widziałam jednak opinię, że jest wydajny, więc sama już nie wiem jak to jest, jak dla mnie skończył się szybko ;).
 
  Ogólnie polubiłam go, ale zdecydowanie wolę coś co lepiej się pieni. Zapach jest naprawdę w porządku i nawet jeśli tak jak ja nie lubicie tego typu zapachów to polecam go wypróbować ;).
 
Tutaj jeszcze skład dla chętnych:
 

  A Wy macie jakieś doświadczenia z tą marką ? :)

  Już jutro powinno się u mnie pojawić nowe pudełko GlossyBox, więc na pewno pojawi się jakiś post. Serdecznie Zapraszam ! :)

  Jeżeli któraś z was jeszcze nie zna GlossyBox to piszcie, jeśli was polecę dostaniecie dodatkowe punkty, które później będziecie mogły wymieniać na darmowe pudełka :).
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz