poniedziałek, 4 listopada 2013

Matujący płyn micelarny-tonik 2 w 1 do mycia twarzy - Tołpa dermo face Strefa T

 W końcu prawie koniec ;). Chodzi oczywiście o płyn micelarny z tematu, powoli mi się kończy z czego bardzo się cieszę. Nie chodzi o to, że był zły, ale miał 400 ml i mam go baaaardzo długo, a ja chyba jednak nie potrafię mieć dłuższy czas jednego kosmetyku, tym bardziej, że mam "oczekujące" dwa inne micele ;).
 

 Informacje ze strony producenta (KLIK):


 Płyn znajduje się w plastikowej butli, która otwierana jest w sposób pokazany na zdjęciu. Szczerze mówiąc nie lubię tego typu "zakrętek", ponieważ zawsze mam wrażenie, że jak schowam go do kosmetyczki/torby to sam się otworzy. Chociaż w przypadku tak dużego płynu to wszystko jedno, bo i tak raczej nikt nie bierze 400 ml na weekend czy wakacje ;).
 


 Micel rzeczywiście dobrze oczyszcza skórę i nawilża. Dodatkowo pozostaje lekko matowy efekt. Skóra jest ukojona, czysta, miękka i przyjemna w dotyku. Zmywam nim makijaż i też sobie całkiem dobrze radzi, jednak nie maluję się szczególnie mocno, więc nie wiem jak poradzi sobie z większą ilością makijażu lub z tuszem do rzęs.
 Ogólne wrażenia bardzo dobre, jednak mi czegoś w nim brakuje, sama nie wiem czego. Na pewno chętnie jeszcze do niego wrócę, szczególnie za taką cenę za jaką udało mi się go kupić, około 25 zł za butlę 400 ml, więc cena bardzo przystępna ;).
 
 Skład:
 
 
 Któraś z was miała może ten płyn micelarny ? Może jakiś inny z Tołpy ? Jak wasze wrażenia ? :) Jakie są wasze ulubione płyny micelarne ?
 
 Pozdrawiam !
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz